РЕГЛАМЕНТ

роботи гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови під час воєнного стану

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Форма навчання в умовах воєнного стану

  • Потужність гімназії – 1110 учнів
  • Кількість класів (без урахування майстерень, кабінетів хімії, фізики, інформатики, іноземних мов, спортивних залів) – 42
    У гімназії навчається 1240 учнів, 42 класи, на кожній паралелі 1 – 4 класів – по 4 класи, 6 класи – по 4 класів, 6 – 9 класи – по 4 класи, 10 – 11
    класи – по 3 класи.
    Будівля триповерхова, кількість входів – 5.
    І. Закріплені за класами певні кабінети.
    Можливе використання в освітньому процесі кабінетів інформатики, фізики, хімії, біології, української та іноземних мов та інше при розподілі
    класів на групи у разі дотримання протиепідемічних заходів, зокрема проведення провітрювання та дезінфекції поверхонь після кожного уроку.
    Гнучкий режим початку навчальних занять.
    ІІ. Початок занять та розклад уроків:
    Урок Час Класи
    І урок 8:30-9:15 початкова школа (1-4 класи)

5,6 класи

перерва 9:15-9:25
ІІ урок 9:25-10:10 9,10,11 класи
перерва 10:10-10:20
ІІІ урок 10:20-11:05 7,8 класи

перерва 11:05-11:25
ІV урок 11:25-12:10 всі класи працюють за розкладом,
початкова школа за нормами годин
тривалості уроку

перерва 12:10-12:30
V урок 12:30-13:15 всі класи за розкладом,

початок роботи груп продовженого дня
для початкової школи

перерва 13:15-13:30
VІ урок 13:30-14:15 всі класи за розкладом
перерва 14:15-14:25
VІІ урок 14:25-15:10 всі класи за розкладом
перерва 15:10-15:20
VІІІ урок 15:20-16:05 для учнів 7,8,9,10,11 класів
перерва 16:05-16:15
ІХ урок 16:15-17:00 для учнів 7,8 класів
перерва 17:00-17:10
Х урок 17:10-17:55 для учнів 7,8 класів
17:00-20:00 режим повного дня
робота гуртків, секцій
(за окремим розкладом)

Входи окремо до кожної паралелі, укриття розраховано на визначену кількість дітей з розрахунку 0,6 кв.м. на людину.
Біля входів нанесена розмітка та плани евакуації для зручності дотримання дистанціювання.
Відповідальна особа, яка допомагає учням дотримуватися дистанціювання та евакуації в укриття – черговий адміністратор та черговий вчитель.
Навчальний розклад уроків наскрізний.
З 1 вересня по 31 жовтня навчання буде здійснюватися дистанційно. Після завершення ремонтних робіт гімназія буде працювати за змішаною
системою навчання за наявністю акту-дозволу щодо можливості використовувати укриття як найпростішого укриття з урахуванням забезпечення
укриття всіх здобувачів освіти та працівників, які перебувають під час сигналу цивільного захисту «УВАГА ВСІМ» у гімназії.
З 07.11.2022 р. – використовується модель змішаного навчання (за рішенням педагогічної ради):

  • клас розподіляється на дві групи (згідно вимог).
    Перша група І тиждень займається очно (офлайн).
    ІІ група – дистанційно (онлайн).
    ІІ тиждень – І група – дистанційно (онлайн).
    ІІ група – очно (офлайн).
    ІІІ тиждень – І група – очно (офлайн).
    ІІ група – дистанційно (онлайн).
    ІV тиждень – І група – дистанційно (онлайн).
    ІІ група – очно (офлайн).
  • Заняття з фізичного виховання, заняття спортивних секцій проводяться на свіжому повітрі;
    уроки з плавання проводяться на свіжому повітрі за програмою «Сухе плавання»;
    уроки з хореографії проводяться в групах із збереженням відстані між здобувачами освіти відповідно до вимог;
  • у другій половині дня визначається відповідальна особа, яка організовує роботу гуртківців та режим повного дня (керівник гуртка, вчителі
    предметники).
    Класним керівникам до 03.09.2022 р. проводять опитування батьків для переведення на індивідуальну (сімейну) форму навчання учнів (за
    заявами батьків, відповідно до законодавчих документів).
    Години варіативної складової використовуються згідно навчального плану.
    Уроки проводяться у 5 – 11-х класах парами (блочно-семестрове навчання).
    Вчителя інформатики проводять інвентаризацію комп’ютерного обладнання та спрогнозують можливість його використання учасниками
    освітнього процесу.
    Ш. Забезпечення дотримання обсягів домашніх завдань відповідно до нормативів Санітарного регламенту: витрати часу на виконання д/з
    не має перевищувати у 2-му класі 45 хв.; у 3 класі – 1 години 10 хв.; 4 класі – 1 год. 30 хв.; у 5-6-му класах – 2,5 години; у 7-9 класах – 3
    години; у 10-12 класах – 4 години. У 2-4 класах не рекомендувати задавати домашні завдання на вихідні та святкові дні;
  • ознайомити батьків/осіб, які їх замінюють, з правилами, яких слід дотримуватися в умовах воєнного стану (Регламент);
    проводити широку роз’яснювальну роботу серед батьків щодо особливостей організації освітнього процесу;
  • спілкування педагогів між собою, з батьками, наради та інші заходи проводити лише в онлайн режимі.
    Всі вчителі працюють з електронними журналами «Єдина школа», проходять курсову перепідготовку.
    ІУ. Харчування
  • організовувати харчування учнів 1-4 класів за єдиним меню із дотриманням санітарно-гігієнічних заходів за кошти батьків;
  • організовувати гаряче харчування в їдальні за графіком (5-11 класи- пільгові категорії та за кошти батьків, учні ГПД за кошти батьків), за
    умови забезпечення відстані між столами не менше 1,2 метра, розміщення за столом не більше 4-х осіб.
    У. Протиепідемічні заходи
  • проводити температурний скринінг здобувачів освіти при вході до гімназії (або у класі/кабінеті);
  • здійснювати опитування учнів про самопочуття перед початком занять; проводити щоденні п’ятихвилинки здоров’я;
  • організувати місця для дезінфекції рук на вході до ЗО та інших приміщень;
  • мінімізувати пересування учнів між класами/кабінетами;
  • розробити режим роботи з урахуванням різного часу початку/закінчення уроків/занять, перерв між ними, маршрути руху (розмітка
    на підлозі, плани евакуації), використовувати запасні виходи;
  • забезпечити проведення окремих уроків/занять та позаурочних заходів на свіжому повітрі;

–  проводити провітрювання після кожного уроку/заняття (за розкладом перерв);

  • обробляти та дезінфікувати поверхні у кінці робочого дня після уроків/занять;
  • організувати місця для збору використаних ЗІЗ, розмістити на території гімназії контейнери з кришками та поліетиленові пакети для
    збору використаних ЗІЗ;
  • мити руки перед зняттям та одяганням ЗІЗ;
  • забезпечити наявність у санітарних кімнатах рідкого мила, паперових рушників, антисептиків для обробки рук тощо;
  • забезпечити працівників ЗІЗ (1 маска на 3 години);
  • проводити роз’яснювальну роботу щодо дотримання учасниками освітнього процесу правил особистої гігієни; розмістити
    інформаційні матеріали;
  • розробити алгоритмом дій на випадок надзвичайних ситуацій (визначені в Регламенті) та ознайомити з ним учасників
    освітнього процесу;
  • забезпечити медичний кабінет безконтактними термометрами, дезінфікуючими та антисептичними засобами для рук, ЗІЗ, медичними
    препаратами для першої медичної допомоги;
  • обладнати спеціальне приміщення для тимчасового ізолювання хворих;
  • ізолювати учнів, у разі виявлення гострої респіраторної хвороби.