До відома батьків майбутніх першокласників!
Реєстрація
на подачу документів
для зарахування до 1 класу дітей,
які проживають на закріпленій території
обслуговування та на вільні місця
на 2023 – 2024 навчальний рік
з 14 березня 2023 р.
Вівторок з 13.00 до 15.00
Четвер з 8.30 до 12.00
за тел. 093-226-38-84.
Прийом
документів від батьків майбутніх першокласників (осіб, які їх
замінюють) розпочинається
27 березня 2023 року
згідно попередньої реєстрації.
Запланована кількість класів – 4 (120 учнів).
МІКРОРАЙОН
загальноосвітнього навчального закладу І – ІІІ ступенів
гімназії міжнародних відносин № 323
з поглибленим вивченням англійської мови
вул. Гмирі Бориса: буд. 17
вул. Гришка Михайла: буд. 9
вул. Крушельницької Соломії, буд. 1\5, 3, 3а, 5, 7
вул. Мишуги Олександра, буд. 1\4, 2, 3, 7, 8, 9, 11, 12
вул. Руденко Лариси, буд. 6, 8, 10, 10а, 10б, 10в, 10г
просп. Григоренка Петра, буд. 38, 38а, 39, 39а, 39б, 39в, 41
Перелік документів для зарахування до 1 класу:
- Копія свідоцтва про народження.
- Медична картка
- за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня
загальноосвітнього навчального закладу про результати
обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою
наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010
року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10
вересня 2010 року за № 794/18089 - «Карта профілактичних щеплень» за формою № 063/о.
- Заява батьків (пишеться в закладі).
- Копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку
дитини з особливими освітніми потребами (у разі наявності); - Документ, що підтверджує проживання дитини (батьків) на закріпленій
території обслуговування (копія).
Яким документом підтверджується місце проживання дитини на
території обслуговування закладу?
Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається оригінал одного з
таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):
паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України,
посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення
біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи,
якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні)
одного з батьків дитини чи законних представників;
довідка про реєстрацію місця проживання особи(дитини або одного з її батьків чи
законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації
місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2
березня 2016 р. № 207 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1108);
довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особиза формою згідно з
додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо
переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1
жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб” (Офіційний вісник
України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 70, ст. 2312; 2016 р., № 46, ст. 1669);
документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право
власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір
купівлі-продажу житла тощо);
рішення суду, яке набрало чинності, визнання за особою права користування
житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця
проживання;
документ, що засвідчує право користування житлом (договір
найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей
цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно
до статті 158Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення
відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема
щодо користування кімнатою в гуртожитку;
довідка про проходження служби у військовій частині(за формою згідно з додатком
10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);
акт обстеження умов проживання(за формою згідно з додатком 9 до Порядку
провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав
дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008
р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом
прав дитини” (Офіційний вісники України, 2008 р., № 76, ст. 2561);
Інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини
та/або одного з її батьків чи законних представників.
Яким документом підтверджується належність дитини до категорії осіб з
особливими освітніми потребами?
Підтвердженням інформації про належність дитини до категорії осіб з особливими
освітніми потребами є висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну
оцінку дитини з особливими освітніми потребами (Постанова КМ № 806 від
19.09.2018). Під час подання заяви надається оригінал відповідного документа.
Чи необхідна присутність дитини при подачі документів до 1 класу?
Присутність дитини під час подання заяви про зарахування не є обов’язковою.
Хто має право першочергового зарахування до 1 класу?
Першочергово до 1 класу зараховуються діти:
-місце проживання яких, чи одного з батьків, на території обслуговування закладу освіти
підтверджене документально;
-які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у
цьому закладі;
-які є дітьми працівників цього закладу освіти.
Документи подаються у файлі. Документи мають право подавати
батьки дитини або особи, що їх замінюють власноруч або скановані
копій чи фотокопії, направлені нарочним або електронною поштою
5659990@ukr.net (за вибором заявника). Oригінали документів та
медичні довідки подаються до закладу освіти не пізніше 18 серпня
2023 року.
Адміністрація
Поради батькам майбутніх першокласників
- Заздалегідь привчайте дитину до відповідного розпорядку
дня, особливо якщо вона не відвідує дошкільного закладу.
Навчайте свою дитину правилам особистої гігієни та
правильного харчування. Привчайте дитину до
самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до
праці. - Не робіть усього за дитину, інакше вона виросте переконана у
своїй неспроможності виконувати завдання згідно з вашими
очікуваннями. - Говоріть із дитиною щодня про всі дрібниці, про складні і
приємні події, про її відчуття від тих чи інших справ.
Відповідайте на всі питання, які ставить дитина. - Ще до школи варто з’ясувати нахили малюка і розпочати
заняття хореографією, спортом, музикою, малюванням,
допомогти спрямовано витрачати енергію до початку
шкільного навчання і досягти позитивних результатів у тій
справі, що подобається саме йому, а не тільки вам. - Показуйте, що ви задоволені здобутками своєї дитини,
уникайте підкреслення її невдач. Щоб розвиватися, дитині
потрібне заохочення батьків, а не тиск. Лагідно критикуйте і
оцінюйте лише вчинки, а не особистість дитини. - Розвивайте увагу, пам’ять, мислення малюка за допомогою
спеціальних вправ. - Учіть дитину висловлювати свої думки, переказувати
оповідання, фільми, мультфільми, події. - Розвивайте дрібні м’язи рук за допомогою ліплення,
малювання, аплікацій, нанизування намистинок,
розв’язування вузлів, складання пазлів тощо. - Дайте дитині трохи самостійності, дозвольте робити помилки,
щоб дитина на них вчилась. Тоді вона зможе самостійно
приймати рішення у дорослому житті. - Не робіть із дитини споживача, нехай вона буде рівноправним
членом сім’ї зі своїми правами і обов’язками. - Ураховуйте побажання дитини. Адже до школи йде вона , а
не ви. Тож варто дослухатися, який вона хоче портфель, пенал,
олівці, яка форма їй до вподоби, необхідно дати змогу
зробити вибір із декількох представлених варіантів відповідно
до ваших фінансових можливостей.
ПОРАДИ БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
- Виявляйте цікавість до індивідуальності дитини, її
внутрішнього світу. - Формуйте у дітей позитивне ставлення до школи.
- Сприяйте добрим взаємостосункам вашої дитини з
однолітками, бо якщо їх нема, виникає відчуття напруги й
хвилювання, що призводить до агресивності. - Головну увагу при формуванні невимушеності, в спілкуванні
дитини з дорослими приділяйте сюжетно-рольовій грі ( гра в
школу). - Для формування внутрішньої позиції дитини, розвитку її
адекватної оцінки та самооцінки, використовуйте режисерські
ігри, в яких носіями ролей виступають іграшки ( ляльки,
тварини), дитина сама створює і реалізовує сюжет гри,
одночасно виконуючи різні ролі. - Приділяйте увагу розвитку емоційної сфери дитини.
Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом. - Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся
справами та проблемами дитини. - Сприяйте розвитку дрібної моторики рук. Дозволяйте дитини
малювати, розфарбовувати, ліпити, вирізати, наклеювати. - Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові
навички й любов до праці. - Кожна дитина має право на власний вияв своїх
потенційних можливостей і на свою власну думку.
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ШКІЛЬНОГО ПРИЛАДДЯ
для майбутніх першокласників
Зручний шкільний одяг
Шкільний ранець повинен мати лямки прошиті ущільнювачем, щоб вони не
різали плечі й дитина не відчувала дискомфорту при носінні ранця. Спинка
ранця обов’язково має бути жорсткою.
Шкільне приладдя:
Пенал-1шт
кулькова ручка синього кольору – 2 шт.
простий олівець – 2 шт. (м’які)
набір кольорових олівців (12 штук у наборі)-1 набір
точила (закриті)-1шт.
лінійка – 15 см (дерев’яна або пластикова)-1шт.
гумка (м’яка)-1шт.
учнівські зошити в клітинку та в косу лінію-по 5шт.
обкладинки для зошитів та підручників (прозорі)-1компл.
папка для зошитів (з цупкого картону)-1шт.
Приладдя для уроків технологій і дизайну:
Папка-1шт.
кольоровий папір(розмір А-4)-2шт.
набір білого та кольорового картону (розмір А-4)-2шт.
ножиці з заокругленими кінцями-1шт.
клей-олівець-1шт.
лінійка 30см (дерев’яна або пластикова)-1шт.
пластилін, дошка для роботи, стеки.
Приладдя для уроків образотворчого мистецтва:
альбом (12 аркушів)-(розмір А-4).
набір пензлів для малювання (м’які)-1компл.
фарби акварель, гуаш (6-10 кольорів)-1 набір.
палітра-1шт.
стаканчик-нерозливайка для води-1шт.
Для уроків фізичної культури:
спортивна форма (залежно від сезону)-1шт.
спортивне взуття ( кеди і кросівки, бажано на застібках-липучках).
У басейн:
купальний костюм, гумові капці, шапочка спортивна, окуляри, рушник, мило,
губка, гребінець.