Методична робота

Освітня програма 2018/2019 н. р.

1 клас освітня програма 2018-2019

2-4 клас освітня програма  2018-2019

5-9 клас освітня програма  2018-2019

10 клас освітня програма 2018-2019

11 клас освітня програма 2018-2019

НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Презентація

Повна версія тут

Методичне об’єднання вчителів іноземної мови.

Творче кредо кафедри іноземних мов:

 Зібратися разом – це  початок,

триматися разом – це прогрес,

  працювати разом – це успіх.

Склад кафедри:

20 вчителів англійської мови;

2 вчителі німецької мови;

3 вчителі французької мови;

 Методична робота

Засідання кафедри, семінари, конференції, майстер-класи, відкриті уроки, школа молодого спеціаліста, самоосвіта, предметні тижні.

Позаурочна робота

Всі вчителі постійно беруть участь у різноманітних семінарах.

Семінари відбуваються:

 В інституті підвищення кваліфікації ім. Грінченка

  В ресурсному центрі Києво-Могилянської Академії

  в Будинку вчителя

Та багаточисельні семінари on-line – вебінари

Методична роботаВажливим питанням є планування ефективності внутрішкільної методичної роботи. 
Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів: 
• відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави; 
• науковість; 
• системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати; 
• комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв’язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; 
• системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти; 
• творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів; 
• конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів; 
• спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя; 
• єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості; 
• оперативність, мобільність; 
• колективний характер; 
• створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.

Вчителями школи проведені районні і міські семінари: 
березень 2005 – для вчителів англійської мови – „Інтерактивні методи роботи на уроках іноземної мови”; 
грудень 2004 – міський семінар за програмою експериментально-дослідницької діяльності „Перспективна освіта”. 
У роботі семінару взяли участь вчителі, які працюють за програмою „Школа-Інститут” представники КМУУВ ім.Б.Грінченка, ДРУО, директори шкіл міста, працівники університету економіки і права „Крок” 
Квітень 2005 р. районний семінар директорів шкіл та на тему: „Моделювання управлінсько-педагогічної діяльності школи в контексті роботи над науково-дослідницькою проблемою”. 
Традиційними стали декади педагогічної майстерності, на яких методичні об’єднання звітують про свою роботу. Всі методичні об’єднання проводять презентації, які є підсумком роботи над науково-методичними темами.. 
Щороку в школі проводяться предметні тижні, де педагоги та учні демонструють свої кращі досягнення. Проводиться випуск предметних газет, майстер-класи, предметні КВК, брейн гринги тощо. Складений графік проведення декад педагогічної майстерності учителів та учнів, творчі звіти учасників проектних програм.

Методичні розробки та програми вчителів школи надруковані у збірниках та фахових журналах: друковані роботи 
– Жукова А.Г. 1996р. 
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №3 „Душа у відчаї лине…” „Урок-семінар по вивченню Романа Cтендаля „Червоне і чорне” . 
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №4 Композиційний принцип аналізу художнього твору (з використанням ОСС) на прикладі роману О.де Бальзака „Батько Горіо” 
– – журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №7 „В комедії є свої чари…” Конспект уроку по вивченню п”єси Мольєра „Міщанин-шляхтич”. 
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №8 „Вагання і рішучість принца Датського”. Вивчення трагедії Шекспіра „Гамлет”. 
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №11 „Зарубіжна л-ра та опорні сигнальні схеми”. Діалог. 
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №5-6 „Змішаймо брость і цвіт з вогнем промінь…” Вивчення історії давньогрецького театру і творчості Есхіла з використанням ОСС. 
1997р. 
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №1 „З тролями в серці бій…” Вивчення драми Ібсена „Ляльковий дім”. 
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №3 Вивчення п”єси Б.Шоу „Пігмаліон” 
1998р. 
– журнал „Русская словесность” №4 „В поисках магической формулы искусства”. Материалы для стогових уроков по теме „Русский модернизм” к.ХІХ-н ХХ-„серебряный век” русской поезии. 
– журнал „Русская словесность” №5 „В поисках магической формулы искусства”. Акмеизм. 
2001р. 
– Психодіагностика та корекція пізнавально-мотиваційної сфери як головний фактор розвитку творчих здібностей учнів. – Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського державного лінгвістичного університету, випуск 4, 2001р. 
2002р. 
– Реалізація принципу диференціації в системі блочно-семестрового навчання, зб. „Педагогічні новації столичної освіти: 
2003 р. 
„Пізнай себе”. Методичний комплекс з психології для учнів 1-4 класів. Схвалено вченою радою Університету економіки та права „Крок”.

Кожукало Н.В. 
– журнал „Зарубіжна л-ра” №11, 2003р. „Острів скарбів Стівенсона” (матеріали до уроку); 
-„Доба відродження”, журнал „Все для вчителя”, №26,2003р. 
– „Подорож у казкоград”, журнал „Зарубіжна література” № 4, 2004 р. 
– „ Зіронька для мами”, журнал „Бар вікон”, № 9, 2004 р.

Царьова Н.О. 
Інформатика. Методичний комплекс дисциплін для підготовчих ліцейних груп.К., 2004 р.

Притолюк Ж.П. 
Навчальний курс з економіки для 1-6 класів ( апробація на базі ліцейних груп Університету економіки та права „Крок”). К., 2004 р.

Наукова робота у школі доповнюється наступними заходами: 
* Укладання угод з вищими навчальними та науковими закладами: 
– Київським міським педагогічним коледжем; 
– Університетом економіки та права „Крок”; 
– світовою організацією „Джуніор Ечівмент Україна”; 
– КДПІ ім. Драгоманова (кафедра математики та економіки); 
– Кафедрою педагогіки КМУВВ ім. Грінченка; 
– Академія муніципального управління 
– Національним лінгвістичним університетом ( кафедра педагогіки); 
– Катеринівською СШ Кам”янського району Придністров’я, республіка Молдова; 
– середньою школою с.Лізогубова Слобода Згурівського району. 
Нажаль, в цьому році був втрачений зв”язок з центром загальної освіти № 1601 м. Москви 
* Систематизацією матеріалів для шкільної відеотеки. 
* Випуск друкованих альманахів та методичних бюлетенів, шкільної газети тощо.

Київ
23°
хмарно
вологість: 52%
вітер: 3 м/с E
15°
Нд
15°
Пн
19°
Вт
18°
Ср

Архіви