Освітня програма 2018/2019 н. р.
1 клас освітня програма 2018-2019
2-4 клас освітня програма 2018-2019
5-9 клас освітня програма 2018-2019
10 клас освітня програма 2018-2019
11 клас освітня програма 2018-2019
НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Повна версія тут
Методичне об’єднання вчителів іноземної мови.
Творче кредо кафедри іноземних мов:
Зібратися разом – це початок,
триматися разом – це прогрес,
працювати разом – це успіх.
Склад кафедри:
20 вчителів англійської мови;
2 вчителі німецької мови;
3 вчителі французької мови;
Методична робота
Засідання кафедри, семінари, конференції, майстер-класи, відкриті уроки, школа молодого спеціаліста, самоосвіта, предметні тижні.
Позаурочна робота
Всі вчителі постійно беруть участь у різноманітних семінарах.
Семінари відбуваються:
В інституті підвищення кваліфікації ім. Грінченка
В ресурсному центрі Києво-Могилянської Академії
в Будинку вчителя
Та багаточисельні семінари on-line – вебінари
Методична роботаВажливим питанням є планування ефективності внутрішкільної методичної роботи.
Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів:
• відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави;
• науковість;
• системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати;
• комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв’язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
• системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти;
• творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів;
• конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів;
• спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя;
• єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості;
• оперативність, мобільність;
• колективний характер;
• створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.
Вчителями школи проведені районні і міські семінари:
березень 2005 – для вчителів англійської мови – „Інтерактивні методи роботи на уроках іноземної мови”;
грудень 2004 – міський семінар за програмою експериментально-дослідницької діяльності „Перспективна освіта”.
У роботі семінару взяли участь вчителі, які працюють за програмою „Школа-Інститут” представники КМУУВ ім.Б.Грінченка, ДРУО, директори шкіл міста, працівники університету економіки і права „Крок”
Квітень 2005 р. районний семінар директорів шкіл та на тему: „Моделювання управлінсько-педагогічної діяльності школи в контексті роботи над науково-дослідницькою проблемою”.
Традиційними стали декади педагогічної майстерності, на яких методичні об’єднання звітують про свою роботу. Всі методичні об’єднання проводять презентації, які є підсумком роботи над науково-методичними темами..
Щороку в школі проводяться предметні тижні, де педагоги та учні демонструють свої кращі досягнення. Проводиться випуск предметних газет, майстер-класи, предметні КВК, брейн гринги тощо. Складений графік проведення декад педагогічної майстерності учителів та учнів, творчі звіти учасників проектних програм.
Методичні розробки та програми вчителів школи надруковані у збірниках та фахових журналах: друковані роботи
– Жукова А.Г. 1996р.
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №3 „Душа у відчаї лине…” „Урок-семінар по вивченню Романа Cтендаля „Червоне і чорне” .
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №4 Композиційний принцип аналізу художнього твору (з використанням ОСС) на прикладі роману О.де Бальзака „Батько Горіо”
– – журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №7 „В комедії є свої чари…” Конспект уроку по вивченню п”єси Мольєра „Міщанин-шляхтич”.
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №8 „Вагання і рішучість принца Датського”. Вивчення трагедії Шекспіра „Гамлет”.
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №11 „Зарубіжна л-ра та опорні сигнальні схеми”. Діалог.
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №5-6 „Змішаймо брость і цвіт з вогнем промінь…” Вивчення історії давньогрецького театру і творчості Есхіла з використанням ОСС.
1997р.
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №1 „З тролями в серці бій…” Вивчення драми Ібсена „Ляльковий дім”.
– журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №3 Вивчення п”єси Б.Шоу „Пігмаліон”
1998р.
– журнал „Русская словесность” №4 „В поисках магической формулы искусства”. Материалы для стогових уроков по теме „Русский модернизм” к.ХІХ-н ХХ-„серебряный век” русской поезии.
– журнал „Русская словесность” №5 „В поисках магической формулы искусства”. Акмеизм.
2001р.
– Психодіагностика та корекція пізнавально-мотиваційної сфери як головний фактор розвитку творчих здібностей учнів. – Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського державного лінгвістичного університету, випуск 4, 2001р.
2002р.
– Реалізація принципу диференціації в системі блочно-семестрового навчання, зб. „Педагогічні новації столичної освіти:
2003 р.
„Пізнай себе”. Методичний комплекс з психології для учнів 1-4 класів. Схвалено вченою радою Університету економіки та права „Крок”.
Кожукало Н.В.
– журнал „Зарубіжна л-ра” №11, 2003р. „Острів скарбів Стівенсона” (матеріали до уроку);
-„Доба відродження”, журнал „Все для вчителя”, №26,2003р.
– „Подорож у казкоград”, журнал „Зарубіжна література” № 4, 2004 р.
– „ Зіронька для мами”, журнал „Бар вікон”, № 9, 2004 р.
Царьова Н.О.
Інформатика. Методичний комплекс дисциплін для підготовчих ліцейних груп.К., 2004 р.
Притолюк Ж.П.
Навчальний курс з економіки для 1-6 класів ( апробація на базі ліцейних груп Університету економіки та права „Крок”). К., 2004 р.
Наукова робота у школі доповнюється наступними заходами:
* Укладання угод з вищими навчальними та науковими закладами:
– Київським міським педагогічним коледжем;
– Університетом економіки та права „Крок”;
– світовою організацією „Джуніор Ечівмент Україна”;
– КДПІ ім. Драгоманова (кафедра математики та економіки);
– Кафедрою педагогіки КМУВВ ім. Грінченка;
– Академія муніципального управління
– Національним лінгвістичним університетом ( кафедра педагогіки);
– Катеринівською СШ Кам”янського району Придністров’я, республіка Молдова;
– середньою школою с.Лізогубова Слобода Згурівського району.
Нажаль, в цьому році був втрачений зв”язок з центром загальної освіти № 1601 м. Москви
* Систематизацією матеріалів для шкільної відеотеки.
* Випуск друкованих альманахів та методичних бюлетенів, шкільної газети тощо.