Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 23.10.2017, 20:57

Меню сайту
Пошук
Категорії розділу
Мої статті [3]
Наше опитування
Яка повинна бути учбова неділя
Всього відповідей: 1318
Галерея

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 3
Показано матеріалів: 1-3
Сторінки:

НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Презентація

Мої статті | Переглядів: 247 | Додав: admin323 | Дата: 16.03.2015 | Коментарі (0)

Повна версія тут

Методичне об’єднання вчителів іноземної мови.

Творче кредо кафедри іноземних мов:

 Зібратися разом – це  початок,

триматися разом – це прогрес,

  працювати разом – це успіх.


Склад кафедри:

20 вчителів англійської мови;

2 вчителі німецької мови;

3 вчителі французької мови;

 Методична робота

Засідання кафедри, семінари, конференції, майстер-класи, відкриті уроки, школа молодого спеціаліста, самоосвіта, предметні тижні.

Позаурочна робота

            Всі вчителі постійно беруть участь у різноманітних семінарах.

Семінари відбуваються:

 В інституті підвищення кваліфікації ім. Грінченка

  В ресурсному центрі Києво-Могилянської Академії

  в Будинку вчителя

Та багаточисельні семінари on-line – вебінари


 

Мої статті | Переглядів: 1175 | Додав: admin323 | Дата: 27.01.2013 | Коментарі (0)

Важливим питанням є планування ефективності внутрішкільної методичної роботи.
Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів:
• відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави;
• науковість;
• системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати;
• комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
• системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти;
• творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів;
• конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів;
• спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя;
• єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості;
• оперативність, мобільність;
• колективний характер;
• створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.

Вчителями школи проведені районні і міські семінари:
березень 2005 – для вчителів англійської мови – „Інтерактивні методи роботи на уроках іноземної мови”;
грудень 2004 – міський семінар за програмою експериментально-дослідницької діяльності „Перспективна освіта”.
У роботі семінару взяли участь вчителі, які працюють за програмою „Школа-Інститут” представники КМУУВ ім.Б.Грінченка, ДРУО, директори шкіл міста, працівники університету економіки і права „Крок”
Квітень 2005 р. районний семінар директорів шкіл та на тему: „Моделювання управлінсько-педагогічної діяльності школи в контексті роботи над науково-дослідницькою проблемою”.
Традиційними стали декади педагогічної майстерності, на яких методичні об'єднання звітують про свою роботу. Всі методичні об'єднання проводять презентації, які є підсумком роботи над науково-методичними темами..
Щороку в школі проводяться предметні тижні, де педагоги та учні демонструють свої кращі досягнення. Проводиться випуск предметних газет, майстер-класи, предметні КВК, брейн гринги тощо. Складений графік проведення декад педагогічної майстерності учителів та учнів, творчі звіти учасників проектних програм.

Методичні розробки та програми вчителів школи надруковані у збірниках та фахових журналах: друковані роботи
- Жукова А.Г. 1996р.
- журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №3 „Душа у відчаї лине...” „Урок-семінар по вивченню Романа Cтендаля „Червоне і чорне” .
- журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №4 Композиційний принцип аналізу художнього твору (з використанням ОСС) на прикладі роману О.де Бальзака „Батько Горіо”
- - журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №7 „В комедії є свої чари...” Конспект уроку по вивченню п”єси Мольєра „Міщанин-шляхтич”.
- журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №8 „Вагання і рішучість принца Датського”. Вивчення трагедії Шекспіра „Гамлет”.
- журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №11 „Зарубіжна л-ра та опорні сигнальні схеми”. Діалог.
- журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №5-6 „Змішаймо брость і цвіт з вогнем промінь...” Вивчення історії давньогрецького театру і творчості Есхіла з використанням ОСС.
1997р.
- журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №1 „З тролями в серці бій...” Вивчення драми Ібсена „Ляльковий дім”.
- журнал „Зарубіжна л-ра в навчальних закладах” №3 Вивчення п”єси Б.Шоу „Пігмаліон”
1998р.
- журнал „Русская словесность” №4 „В поисках магической формулы искусства”. Материалы для стогових уроков по теме „Русский модернизм” к.ХІХ-н ХХ-„серебряный век” русской поезии.
- журнал „Русская словесность” №5 „В поисках магической формулы искусства”. Акмеизм.
2001р.
- Психодіагностика та корекція пізнавально-мотиваційної сфери як головний фактор розвитку творчих здібностей учнів. - Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського державного лінгвістичного університету, випуск 4, 2001р.
2002р.
- Реалізація принципу диференціації в системі блочно-семестрового навчання, зб. „Педагогічні новації столичної освіти:
2003 р.
„Пізнай себе”. Методичний комплекс з психології для учнів 1-4 класів. Схвалено вченою радою Університету економіки та права „Крок”.

Кожукало Н.В.
- журнал „Зарубіжна л-ра” №11, 2003р. „Острів скарбів Стівенсона” (матеріали до уроку);
-„Доба відродження”, журнал „Все для вчителя”, №26,2003р.
- „Подорож у казкоград”, журнал „Зарубіжна література” № 4, 2004 р.
- „ Зіронька для мами”, журнал „Бар вікон”, № 9, 2004 р.

Царьова Н.О.
Інформатика. Методичний комплекс дисциплін для підготовчих ліцейних груп.К., 2004 р.

Притолюк Ж.П.
Навчальний курс з економіки для 1-6 класів ( апробація на базі ліцейних груп Університету економіки та права „Крок”). К., 2004 р.

Наукова робота у школі доповнюється наступними заходами:
* Укладання угод з вищими навчальними та науковими закладами:
- Київським міським педагогічним коледжем;
- Університетом економіки та права „Крок”;
- світовою організацією „Джуніор Ечівмент Україна”;
- КДПІ ім. Драгоманова (кафедра математики та економіки);
- Кафедрою педагогіки КМУВВ ім. Грінченка;
- Академія муніципального управління
- Національним лінгвістичним університетом ( кафедра педагогіки);
- Катеринівською СШ Кам”янського району Придністров’я, республіка Молдова;
- середньою школою с.Лізогубова Слобода Згурівського району.
Нажаль, в цьому році був втрачений зв”язок з центром загальної освіти № 1601 м. Москви
* Систематизацією матеріалів для шкільної відеотеки.
* Випуск друкованих альманахів та методичних бюлетенів, шкільної газети тощо.

Мої статті | Переглядів: 1756 | Додав: admin323 | Дата: 10.01.2010 | Коментарі (0)

Галерея
Друзі сайту
.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Логін:
Пароль:
Турофил – лучшие туры дешевле у нас - аукцион туров, туры онлайн, отзывы, рейтинги, горящие туры, отдых, отпуск, путевка, туризм, турфирма, турагентство
Copyright by Fila Design Studio © 2017